Algemene Vergadering met verkiezingen

Op vrijdag 15 december houdt de Gentse Biervereniging haar jaarlijkse Algemene Vergadering.
Het is het ideale moment om te reflecteren op het voorbije werkjaar, de financiën en de begroting voor het volgende werkjaar op te stellen.
Verder komen er, naar jaarlijkse gewoonte, enkele bestuursfuncties open, die tweejaarlijks worden verkozen.
We moedigen alle geïnteresseerden aan om met (iemand van) het huidige bestuur contact op te nemen en zich eventueel kandidaat te stellen voor één van de functies. Volgende functies worden verkiesbaar, voor een aanstelling van telkens 2 jaar:
- Festivalverantwoordelijke
- Penningmeester
- Logistiek verantwoordelijke
- Vicevoorzitter
Los daarvan zoeken we ook altijd enthousiastelingen die willen helpen bij de organisatie van ons jaarlijks bierfestival. Toetreding tot het festivalteam wordt niet behandeld op deze vergadering, maar door het festivalteam zelf, dat onder grote zelfstandigheid t.o.v. het dagelijks bestuur handelt. Wie graag helpt bij het festivalteam neemt gewoon contact op met het team via team@gentsbierfestival.be.
Alle toegetreden leden tot de A.V. hebben stemrecht (en krijgen ook een officiële uitnodiging voor de A.V. samen met de agenda). Gewone leden van de vereniging hebben spreekrecht, maar geen stemrecht. Bij interesse om deel te nemen aan de A.V. vragen we om praktische reden ons een mailtje te sturen naar info@gentsebiervereniging.be

datum:
vrijdag, december 15, 2017 - 20:00
foto:
bij Klaas en Liesbeth
Reibroek 101
9940  Evergem
Selecteer met hoeveel personen u zich inschrijft