Verslag nieuwjaarsreceptie + voorstelling nieuw bestuur

Naar goede gewoonte hielden we eind januari onze nieuwjaarsreceptie, en naar goede gewoonte was het een fantastische avond! De frigo’s en toog raakten al snel gevuld met stevige stouts, zure kriekbieren en geuzen, en IPA’s die zo bitter zijn dat ze je mond droog trekken. Er waren klassiekers en limited edtions, zware bieren en lichte bieren. En dankzij al onze hobbybrouwers waren er ook veel eigen experimentele brouwsels. Er was voor elk wat wils! Natuurlijk waren er ook hapjes: verse 'pottekeis' zelfgemaakte humus, huisgemaakte rillettes met bier, in bier gemarineerde ribbetjes en pikante pepertjes gevuld met gehakt en omwikkeld met bacon. Met andere woorden, de gasten werden goed in de watten gelegd! Er was niet alleen veel om de smaakpapillen te verwennen, er was ook groot nieuws: de voorstelling van het nieuwe bestuur! Dit jaar waren er namelijk weer enkele functies verkiesbaar. Op de algemene vergadering konden we stemmen voor de (nieuwe) secretaris, voorzitter, vice-voorzitter en festivalverantwoordelijke. Het bestuur is zo tevreden van secretaris Francis Vanden Berghe, dat hij unaniem herverkozen is! Vice-voorzitter John Versyck ruilde zijn functie voor die van festivalverantwoordelijke. Hierdoor kwam zijn oude functie vrij, die ingevuld werd door Steven Lasuy. We namen ook afscheid van voorzitter Tim De Roeck, onder luid applaus en met de verplichte Bongo Bon als afscheidscadeau. Met evenveel applaus werd Erwin Plancke voorgesteld als nieuwe voorzitter. Het bestuur bestaat dus uit: Voorzitter Erwin Vice-voorzitter Steven Penningmeester Bart Secretaris Francis Webmaster Fokke Festivalverantwoordelijke John PR-verantwoordelijke Jolien In het fotoalbum vinden jullie nog enkele sfeerbeelden.