Bierbus naar Toer de Geuze

mei 1

Time:

09:00 am - 08:00 pm

Click to Register: https://www.eventbrite.be/e/bierbus-naar-toer-de-geuze-tickets-299441847627

De Gentse Biervereniging vzw

Website: https://www.eventbrite.be/o/de-gentse-biervereniging-vzw-19798368201

Park & Ride Gentbrugge Arsenaal

602 Brusselsesteenweg, 9050 Gent

Gent, Vlaams Gewest, BE, 9050

Geuzekenner John van de Gentse Biervereniging plant een route langs enkele deelnemers van Toer de Geuze en daarbuiten.

We voorzien zeker al een bus vanuit Gent.

Deelnemers betalen enkel de kostprijs (bus, betalende rondleiding,..) en als lid betaal je zelfs een pak minder dan de kostprijs. Omdat we jullie graag zien!

Kostprijs voor deze editie is 25€ voor leden (en vanaf 10€ kan je al lid worden).

Inbegrepen in de prijs: bus, rondleidingen, leute en hier en daar een proeverke. Bij Boerenerf Eylenbosch hebben we een betalende rondleiding met proevertjes en een boerenerfijsje ingepland.

Niet inbegrepen: Onderweg zijn er veel rondleidingen en degustaties gratis maar je kan er ook betalend wel nog wat extra proeven en eten. Maaltijden voorzie je zelf als lunchpakket of door iets te kopen op de vele eetstandjes die we zullen passeren.

We maken er een leuke, lange dag van:

Vertrek en aankomst: we vertrekken om 9u en gaan tot 20u door. Vertrek en aankomst is aan de P&R aan de Arsenaalsite op Gentbrugge, op wandelafstand van de stelplaats van de Lijn.

De bierbus brengt je achtereenvolgens en op eigenzinnige wijze naar:*

1. Lambiekfabriek

2. Boerenerf Eylenbosch

3. Tilquin

4. De Troch

5. In de Verzekering tegen de Grote Dorst

Plaatsen zijn beperkt tot 50.

(*) We behouden ons het recht om de route aan te passen door omstandigheden of opportuniteiten. Indien er een wijziging is, dan pogen we die voldoende rond te bazuinen.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *